dubbeltrubbel

anders står och lagar mat.
jag surfar.
nyss försökte jag godtroget packa upp alla mina kläder in i garderoben (observera singularis)..
det gick inte alls bra och jag blev arg
anders blev också arg för att jag blev arg

ibland är jag som ett litet barn
tex som när saker inte går min väg
men bara ibland
visst inser jag att man inte kan trolla fram en större lägenhet, ett nytt jobb, en ny garderob
men åh vad jag önskar det just nu.



hur som helst så ska jag förlora mig i den kulturella världen ikväll som plåster på såren.
konsert med rickard wolff i vitabergsparken tillsammans med en förhoppningsvis glad anders..

förresten så saknar jag hella.

/Petronella


tyck och tryck

Vänligen lämna din kommentar här¯

Namn:
Glöm mig inte!

E-mail: (gärna)

Har du en blogg?

SKRIV NÅT¯

Trackback
RSS 2.0