han kissade i dillen!

hej och hallå dagboken

jag ska berätta för er vad som hände mig och miranda igår

vi hade vart på stan.
jag köpte ett franskt dokument för 40 pix på en second hand vid mariatorget och bokstäver för 139.
´språk är inte gratis det ska ni veta.

sen gick vi på systemet och köpte upp halva stället.

och därefter gick vi in på coop liljeholmen för att handla mat.
det första som möter oss är synen av en man med neddragna byxor som står lutad över dillen. det såg ut som han kissade!
ni kan ju själva tänka er chocken!
men mirakulöst nog lyckades jag hinna fiska upp mobilen ur väskan och fota det hela innan vi trippade in bakom en hylla och funderade över nästa drag..
när chocken lagt sig tog jag mod till mig och kontaktade en ur personalen..
jag lutade mig fram och sa;
"ursäkta men jag tror det står en man och kissar på dillen.."

vad de egentligen gjorde med mannen ifråga vet jag inte men det jag vet är att de inte gjorde något åt den nedkissade dillen..
så alla som läser detta;

KÖP INGEN DILL PÅ COOP KONSUM I LILJEHOLMEN (för att vara på den säkra sidan bör ni kanske undvika de närliggande grönsakerna också)

idag blir det fest och säkerligen något galet upptåg som ni får höra om sen.
tips: obaren har en fräsch bartender som gör gudomliga strawberry daquiris!

have a nice day folks!

/Petronella


tyck och tryck
Skrevs av: Karin H.

HAHAHAHAHHAHA!!!! Fan va kul.

2009-08-26 @ 23:08:10

Vänligen lämna din kommentar här¯

Namn:
Glöm mig inte!

E-mail: (gärna)

Har du en blogg?

SKRIV NÅT¯

Trackback
RSS 2.0