handla kungligt på ica kvantum i kungens kurva!

Förresten!
igår åkte jag och anders till kungens kurva och storhandlade..
summan på det 40 cm långa kvittot blev 1899 kronor!!!
ni kan ju tänka er hur full frys (och kyl) vi har nu!!!


anders är förresten en bra kille;
när vi kom till kungens kurva tog vi en lastvagn utanför ikea..
ni kanske undrar varför eftersom det var kvantum som var målet..
well...
jag hade lite problem med att ta mig upp för backen tack vare min invaliditet så anders fixade fram den och skjutsade mig hela vägen upp! (det ni!)

sedan betalade han en taxi hem från affären.
man kan ju diskutera huruvida det var särskilt nödvändigt eller ej men det var i alla fall väldigt skönt.


/Petronella


tyck och tryck

Vänligen lämna din kommentar här¯

Namn:
Glöm mig inte!

E-mail: (gärna)

Har du en blogg?

SKRIV NÅT¯

Trackback
RSS 2.0