här e jag, där e ni

nu har anders kommit hem och han tar hand om mig alldeles utmärkt. so far so good, som man brukar säga.
i skrivande stund står han i köket och tillreder en lyxig laxpaj endast för min skull!
Jag tror till och med att det blir sallad till..
ibland hör man några mumlanden och svordomar han lärt sig på tunnelbanan (typ ggeee saaachhhhkkktaa och sånt)

han är ju en riktig svennis den där.
kan man tro iaf
han ser lite pojkaktig ut också.
men han är rättså manlig faktiskt.
förutom när han gråter när vi kollar på extreme homemakeover, seventh heaven eller spårlöst (ni vet de där programmet när folk letar upp sina anfäder tillsammans med snyggingen tilde de paula..)

nåja, ville bara ge er en liten update om hur det går med min sjukdomssituation.
konstigt nog känner jag mig genast lite bättre nu när jag inte är ensam längre...

btw; jag saknar  rebbe och wilda, kanske två av de mest fantastiska människorna jag vet.och mirr,linn o millian,jess och mamma och morfar och aina.. och stina som ja aldrig ser nu förtiden.. 
åh. stockholm e bra. men hemma är ju där alla nära är..
lyckligtvis är det bara en timme bort så än går det ingen nöd på mig.

au revoir

/Petronella


tyck och tryck
Skrevs av: Anonym

stina saknar dej med!

2009-08-27 @ 19:06:43

Vänligen lämna din kommentar här¯

Namn:
Glöm mig inte!

E-mail: (gärna)

Har du en blogg?

SKRIV NÅT¯

Trackback
RSS 2.0