livet e nästan en dans på rosor..

guess what?!

jag är SJUK
och har feber
med detta vill jag endast säga att ni ska tycka väldigt synd om mig.
att ligga på soffan en hel dag är inte ens kul även om man har en TV..

dock så hann jag, igår, innan jag blev sjuk att införskaffa en del fina saker.. bland annat en ny BH, hör och häpna!!!
ni kommer aldrig mer få se mig bhlös (eller va fasen, who am i kidding??) men jag har köpt en som passar iaf!
jag köpte även en fantastisk liten handkräm med doft av rosor;  "Lait corporel extra pur rose"!!! älskar den.


nu väntar jag och daisy endast på att anders ska komma hem och ta hand om oss ( hoppas han köpt en rolig present åt mig, det tycker jag att jag förtjänat efter den här kassa dagen)


Ett par fina underbyxor från twilfit blev det också! 79 ;-



/Petronella


tyck och tryck

Vänligen lämna din kommentar här¯

Namn:
Glöm mig inte!

E-mail: (gärna)

Har du en blogg?

SKRIV NÅT¯

Trackback
RSS 2.0