semesterLIV

imorgon går helt plötsligt flyttlasset till stockholm.
inte alldeles oväntat. men alldeles för snart känns det som.
jag har inte hunnit inse att jag faktiskt kommer flytta ifrån min älskade lya på riktigt denna gång.
eller ja. delvis på riktigt.
katten,kläder och andra nödvändiga saker kommer flyttas imorgon den 11 augusti.
och jag då förstås. typ.

mina möbler och andra oviktiga grejer såsom räkningar,skräp och tallrikar mm mm. 
de får stanna kvar tills senare tillfälle. typ 11 september eller nåt sånt.

turligt nog kommer jag fly verkligheten ganska så snart imorgon eftersom jag bestämt mig för en spontantripp till de norrländska skogarna och hälsa på min kära familj.
det blir en fin överraskning åt mormor på hennes födelsedag ( jag har undrat i alla mina 23,5 år vilket datum mormor fyller och nu har jag äntligen fått svaret)


hella har flytt verkligheten och flyttat till barcelona igen..
jag tycker egentligen om henne oerhört mkt och saknar henne redan.
men det kommer i princip bli samma sak ändå för när man ringer henne här hemma så svarar hon ändå aldrig så jag kan ju inte gnälla över att jag inte kan ringa henne längre lika mkt. den biten är egentligen bara positiv för det är sjukt jobbigt att ALLTID ringa till folk som ALDRIG svarar..


nu ska jag ta och packa lite..
imorgon börjar etapp 1 av mitt nya liv.
semester i norrlandsskogen (kanske borde stanna där??)

/Petronella


tyck och tryck

Vänligen lämna din kommentar här¯

Namn:
Glöm mig inte!

E-mail: (gärna)

Har du en blogg?

SKRIV NÅT¯

Trackback
RSS 2.0