smack!

jag kom just underfund med att jag har alla möjligheter i världen att ordna till det för mig.
Det har varit tungt på axlarna en tid nu eftersom jag är tvungen att bli av med lägenheten, hitta ett jobb osv osv.
men jag har nu kommit fram till att det jag ska göra är följande;

1. hyra ut lägenheten från 1a oktober (vill du eller någon annan hyra den är ni välkomna att höra av er)
2. anmäla mig till a-kassan igen så jag kan betala räkningar medans jag söker jobb
3. gå en kvällskurs (jag har hittat en svinbra och jag HAR pengarna!!!!!!)


ser fram emot det där kursandet som sjutton!

förövrigt blev vår helkväll inte riktigt vad vi tänkt oss igår, men jag hade åtminstone trevligt.
alex och matilda hälsade på och tillsammans gick vi (jag,miranda,anders och de tu) till undici och drack jättegoda drinkar.
sedan blev det nuggets på mcdonalds innan anders betalade en billig taxi hem.

idag har jag och miranda käkat middag på hard rock café och det gick inte av för hackor!
revbensspjällen är ruskigt goda!

nu ska jag fortsätta mitt soffliggande i väntan på anders hemkomst( han har varit i nyköping och träffat antikrundan!)

god kväll!!!


/Petronella


tyck och tryck

Vänligen lämna din kommentar här¯

Namn:
Glöm mig inte!

E-mail: (gärna)

Har du en blogg?

SKRIV NÅT¯

Trackback
RSS 2.0