sommarn e över och annat

hej
idag kommer miranda hit till stockholm
hon ska stanna tills måndag
det ska bli fantastiskt kul

det sociala livet här i sthlm är ännu ej lika socialt som hemma i lilla nypan
folk är så upptagna med sitt
de få folk man känner alltså

dock så har jag lyckats boka in en dejt med sami och sara ikväll
och på fredag är det fest på söders gator
det kan nog bli kul

daisy ska till mälarhöjdens veterinärpraktik på måndag
hon ska bli stympad (om du läser det här hella så ber jag dig att inte glädjas åt detta besked)
jag är väldigt upprörd över det hela och hon kommer få bära krage i 10 dagar och käka smärtstillande
min stackars lilla bäbis
men det blir nog bra för henne när hon får springa ute med de andra katterna, rådjuren, ekorrarna och annat som springer här utanför..

nu ska jag ta mig an dagens storstädning och diska upp disken som anders lämnat åt mig (trots att han haft 2 diskdagar)
men men.. kan man glädja någon så är jag nöjd.

ha en toppen dag!!
adjöss

/Petronella


tyck och tryck

Vänligen lämna din kommentar här¯

Namn:
Glöm mig inte!

E-mail: (gärna)

Har du en blogg?

SKRIV NÅT¯

Trackback
RSS 2.0