lappland vs hornstull

God lördagsmorgon!

eller ja. det är ju lunchtid snarare men jag är inte så noga med sådant.
Igår var jag, miranda, sami och sara på matfestivalen vid hornstull och till min stora glädje fanns det både torrkött, kåtor, ghakko, koltar och souvas!! 
Det kändes lite som att föras tillbaka till jokkmokks marknad år 2001 eller så.
dessutom var det väldigt gott med lite torrkött och ett par klunkar öl.
att man blev alldeles dyngsur av regnet spelade mindre roll.

tanken var att vi skulle gå ut på krogen. jag och miranda.
men sami och sara följde med oss hem och det slutade med att vi stannade hemma och spelade galenpanna och tp.
det var riktigt trevligt ( även om sara och sami snodde min färg ,den gula tårtan).
det var nog därför jag och miranda förlorade ( om än med en liten marginal)

kanske blir det en utgång ikväll istället. jag skulle gärna dansa häcken av mig för en gångs skull.







/Petronella


tyck och tryck

Vänligen lämna din kommentar här¯

Namn:
Glöm mig inte!

E-mail: (gärna)

Har du en blogg?

SKRIV NÅT¯

Trackback
RSS 2.0