nyklippt

som endel av er vet var jag smart nog att slå ett vad om vem av mig och anders som skulle klippa sig först.
detta gjorde jag egentligen bara för att anders skulle få arslet ur vagnen och klippa sig men som en liten bonus fick jag själv det hela överstökat också..
jag vann faktiskt vadet. trots att anders igår ringde mig, väldigt nöjd på rösten och sa; hörredu, jag har beställt klipptid kl 17 imorrn.( min första tanke var då naturligtvis att jag lyckats få honom att äntligen gå och klippa sig)
sedan kom jag på att det att jag väldigt ogärna förlorar så jag hörde mig för lite och lyckades boka in en tid på creative headz på vid odenplan, kl 15!
nu sitter jag här och känner på mitt nya hår.. och min nya hårspray för 178 kronor!!!!!!!!!!! (har faktiskt köpt en miniplatt-tång och hårfärg också)
Maja klippte av typ 30 centimeter!!!!!!!!!
vad tycks????!!!

/Petronella


tyck och tryck

Vänligen lämna din kommentar här¯

Namn:
Glöm mig inte!

E-mail: (gärna)

Har du en blogg?

SKRIV NÅT¯

Trackback
RSS 2.0