åh hå ja ja

Igår var jag hos en vän. Hon hade skickat massor av sms med en kille som heter Daniel med C. Bara det tyckte jag var roligt. Sen visade det sig att Daniel med C också var väldigt språkligt begåvad och fiffigt lurig i sitt skrivande. Det tyckte jag (och min vän) var väldigt roligt. Jag älskar människor som uttrycker sig på ett sånt dära roligt, klurigt, fiffigt och ballt sätt. Och jag gillar ordlekar och sånt också.
Ikväll fortsätter vi på samma spår för då ska vi till ett ställe.
Jaha, tänker ni, vad roligt för er att ni ska till ett ställe, någon stans. Men hörreni. Det är ju det som är roligt. Vi ska husera på ett ställe som heter ett ställe. Bara namnet säger ju att det kommer bli grymt! Ett plus i himlen (eller helvetet, beroende på vad man tror på) för att det serveras drinkar och öl där också. Och förhoppningsvis bra musik. Jag börjar förövrigt få in en hel del jobb som rör FB. Alltså kan ni fatta att mitt jobb är att sitta på FB?! Åtminstone till en viss del.

Vi ses ikväll hörrni! Visst?!!

/Petronella


tyck och tryck

Vänligen lämna din kommentar här¯

Namn:
Glöm mig inte!

E-mail: (gärna)

Har du en blogg?

SKRIV NÅT¯

Trackback
RSS 2.0