blaj, nä de e ju robban. blaha blaha

God morgon!
Jag har börjat denna dagen, med hör och häpna, att kamma håret, spraya, sminka mig, ta på mig kavaj. Och ätit ett smaskigt ägg förstås. Jag slås av panik när jag inser att jag ska kanske få körkort imorgon. Om jag håller huvudet kallt och låter bli att balla ur av nervositet. En apa kan lära sig köra bil så visst borde jag kunna klara av det också? Sitter här på jobbet nu. Regnet öser inte ned lika intensivt som inatt. Det är liksom lite mer striligt. Jag lyssnar på faktas lugna spellista som jag gjorde igår. En riktigt skön och deprimerande lista.. Ni får den av mig nu hörrni. Det vill ni va?? Ok. Here you go.

Enjoy.
KLICKA NEDAN!
fakta 

/Petronella


tyck och tryck

Vänligen lämna din kommentar här¯

Namn:
Glöm mig inte!

E-mail: (gärna)

Har du en blogg?

SKRIV NÅT¯

Trackback
RSS 2.0