30 Augusti 2010

Sommaren är över och en dag hemma från jobbet kan innebära mycket.
Tex. så har jag snytit mig typ 100 gånger.
Jag har kollat ensam på true blood (nästsista avsnittet för säsongen). och ja, jag streamar såklart.
jag har ätit en knäckebrödsbit, druckit en halv kopp kaffe samt ett halvt glas vanilj,äpple,kanel-yoghurt.
snusat har jag gjort också. men jag funderar starkt på att sluta med det men jag gissar att det kommer bli betydligt svårare än att sluta röka.
sen har jag med största sannolikhet missat ett gäng mail på jobbet med diverse olika arbetsuppgifter. men jag känner att denna dag behövs om jag ska klara av att vara fräsch resten av veckan.
det positiva är att jag kanske hinner ringa några samtal. om jag orkar.
jag är inte så pratsam nu för tiden.
det har ni väl förstås märkt här på bloggen.
jag antar att det blir så när det rör sig mycket både i och utanför huvudet.
jag och A har förresten varit ihop i 1 år och 5 månader nu.
Jag slås ofta av tanken på hur bra vi har det tillsammans och hur glad jag är att han dök upp i mitt liv.
Nästan alla människor förtjänar en sån som han i sitt liv. nästan alla.

/Petronella


tyck och tryck

Vänligen lämna din kommentar här¯

Namn:
Glöm mig inte!

E-mail: (gärna)

Har du en blogg?

SKRIV NÅT¯

Trackback
RSS 2.0