Kommentarer

Varför klingar ordet negativt när det inte sitter i en mening?
Eller är det bara jag som tycker det?
Tror det har att göra med att i det här landet får man inte kommentera, tycka och tänka för mycket för då tycker andra icketyckande/ickekommenterande att det är alldeles avskyvärt.
Men vet ni va. Det ger jag blanka fanken i, om man får uttrycka sig så.

Hur som helst. Det var inte dit jag ville komma denna Tisdagsmorgon (min nya arbetskamrat vände upp o ner på min värld häromdagen genom att säga att dagar skrivs ej med stor bokstav i sverige, stämmer det?!).
Jag har suttit och läst igenom lite gamla kommentarer och det slår mig hur många härliga människor jag har omkring mig. Det är sådant som gör en trött, försenad morgon pigg och alert.
Däremot, för att vara lite gnällig också måste jag bara säga en sak.
Finns det något i världen som jag önskar.. Om jag faktiskt skulle möta anden i lampan och få 3 önskningar..
Då skulle det vara följande;

1. Att jag helt slapp undan folk från förr som uppenbarligen vägrar hålla sig borta samt att jag slapp förklara för alla varför jag vill det.
2. Att alla mina nära och kära som jag älskar ska få vara så friska som möjligt och leva ett bra liv.
3. Tillräckligt med pengar för att kunna leva lite extra gott & ta hand om mina nära och kära lite extra bra. (Detta utan att någon annan förlorade på det)


Ja hörreni.
Vad vore väl en bal på slottet?

/Petronella


tyck och tryck

Vänligen lämna din kommentar här¯

Namn:
Glöm mig inte!

E-mail: (gärna)

Har du en blogg?

SKRIV NÅT¯

Trackback
RSS 2.0