sushi

Efter en lång dag är det jädrigt skönt att sätta sig på balkongen och äta lite sushi o ta ett glas vin. dock glömde jag vinet så det blev mjölk istället. men det funkade lika bra det med. nu en dusch. anders säger att han inte vill krama mig för att jag stinker. jag stinker hästbajs tycker han. själv tycker jag att det luktar gott men det är väl bäst att göra som man blir tillsagd. so long sailors!


obs! bilden är från ett annat tillfälle

/Petronella


tyck och tryck
Skrevs av: Malin

Vacker som en sommarkväll!

2010-07-06 @ 19:44:49
Skrevs av: jessica

Jag skulle ha kramat dig ändå! :D

2010-07-06 @ 20:29:46
Skrevs av: pet

åh vad ni är gullegulliga

2010-07-07 @ 09:23:08

Vänligen lämna din kommentar här¯

Namn:
Glöm mig inte!

E-mail: (gärna)

Har du en blogg?

SKRIV NÅT¯

Trackback
RSS 2.0