Pettson! Det går bra nu!

Mina damer och herrar!
Tillåt mig att presentera en ny människa och ett nytt liv!
jag, Petronella har ju som tidigare nämnts varit "arbetslös" så till vida att jag inte haft något fast jobb utan snarare frilansat mig runt och levt på ströjobb och på Anders i viss mån.
Och ovanpå detta har jag haft en 53,5 kvm stor, dyr lägenhet med öppen spis på mina axlar! ( jag lovar det har varit jävligt tungt att bära runt på)
Nu är dock denna tid över. finito. finished.
Jag har numer ett fantastiskt kul jobb som inom 6 korta månader övergår i en fast anställning.
Ovanpå detta har jag också sålt min 53,5 kvm stora, dyra lägenhet med öppenspis och det med vinst!
Dessutom så får jag tillbaka en tillräckligt stor summa pengar på skatten som möjliggör både körkortstagande och kanske ett sparkapital och en resa.
Jag vill inte verka moppsig men jag är ta mig fan helt fantastisk som lyckats åstadkomma allt detta nästan alldeles själv på mindre än ett år!
Ett stort hjärtligt tack dock till mina nära, kära och nya och gamla bekantskaper som hjälpt mig framåt i motvinden!
Nu blir det nya bullar och en afterwork dagen till ära!
ps. jag har lovat bilder på hatthyllan! Det kommer så småningom.
Jag måste först ta fram vår nya fina kamera och ta en respektabel bild, och ja just de. STÄDA!
Ha tålamod kära läsare.
To be continued...

/Petronella


tyck och tryck
Skrevs av: Marg

Du ska blogga, i första hand för att du skriver så bra och i andra hand därför att jag måste få veta vad du/ni håller på med, hahaha

Många varma kramar

från Svärmor

2010-05-26 @ 20:27:56

Vänligen lämna din kommentar här¯

Namn:
Glöm mig inte!

E-mail: (gärna)

Har du en blogg?

SKRIV NÅT¯

Trackback
RSS 2.0