Hej

och hallå bloggen och dess läsare.
jag har idag besökt min älskade mamma och överlämnat en liten gåva.
Sedan gjorde jag henne den stora tjänsten att gå en lång promiss i solen med vovven.
Gick förbi gamle Gustav som köpt ett stort, fint, gammalt hus tillsammans med frugan sin.
Det var riktigt trevligt även om Ronja förlorat sina manér så gick det bra att ha henne med.
Hon var till och med så snäll att hon blev serverad vatten!

Det kändes konstigt att vandra på Oxelösunds gator igen. Jag har undvikit dem å det grövsta de senaste åren.
En liten nostalgitripp fick jag på min färd. och säkert en snygg tshirtbränna också.

Sedan så har jag ju bott hos mina älskade smultron reb och wilda (och jacob såklart) i helgen.
Det är alltid lika mysigt och roligt att komma dit. Prata intressanta saker med reb, busa och gosa med wilda och sätta jacob i arbete. haha. Det är få förunnat att ha såna fantastiska vänner som jag har.
Det blir man faktiskt varse emellanåt.
Speciellt när vissa inte är så fantastiska. Då inser man skillnaden.

Som tur är så kan man välja sina vänner och jag har valt ut de allra allra bästaste!
så det så!

/Petronella


tyck och tryck
Skrevs av: Reb

vad fint skrivet . <3 saknar er redan!!!



pusss

2010-06-07 @ 10:22:00

Vänligen lämna din kommentar här¯

Namn:
Glöm mig inte!

E-mail: (gärna)

Har du en blogg?

SKRIV NÅT¯

Trackback
RSS 2.0