ännu en måndag men ingen nåndag..

sitter på jobbet fast hjärtat och hjärnan är på annat håll.
Jag ska snart gå till mitt gammelgamla jobb ett par hundra meter bort och köpa några margeretheskålar.
Med tanke på att jag fortfarande får hem tomma lönespecar från NK så kanske jag fortfarande också är berättigad till lite rabatt.. det beror nog på vem som står i kassan.. är det bitterf---an eller är det gullegulltanten/tjejen/killen/gubben?
Det återstår att se..

hur som helst så har vi kommit in i vårt nya hem nu och igår stal vi en del till ett nytt soffbord.
men det behöver ni inte berätta för någon..

och hörrni.
glöm inte att tala om för dem ni älskar just det och hur mycket de betyder för er.

/Petronella


tyck och tryck

Vänligen lämna din kommentar här¯

Namn:
Glöm mig inte!

E-mail: (gärna)

Har du en blogg?

SKRIV NÅT¯

Trackback
RSS 2.0